poniedziałek, 7 maja 2012

Smashbook - moja wersja

Dzisiaj chciałam pokazać moją wersję smashbooka, która miała być prezentem urodzinowym dla mojej siostry. Zrobiłam go w marcu, ale dopiero teraz zdecydowałam się go pokazać. Z góry przepraszam za jakość filmu - nagrywany był jak zwykle na ostatnią chwilę i dlatego też jest w dwóch częściach.
Muszę przyznać, że miałam dużo frajdy podczas tworzenia. 
Siostrze się spodobał, a to najważniejsze :)



                                           cz.1
 

                                            cz.2
 







5 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo mi się podoba. Pozazdrościć takiej siostry! Masz talent, Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne smashbooki, przyznam szczerze, że pierwszy raz spotkałam się teraz tutaj u Ciebie z taką formą i bardzo mi się ona spodobała! Pewnie w wolnej chwili sama spróbuję zrobić coś podobnego ;) Gratuluję talentu i... zazdroszczę siostrze prezentu ;) :)) Pozdrawiam cieplutko i będę Cię podglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Jestem pod wrażeniem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ta Twoja siostra to szczęściara , śliczności dostała :)
    też bym chciała mieć taką zdolną siostrę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń